Afgelopen zaterdag en zondag hebben we mogen genieten van de 6 uurs Solex Race en de 39e Wielerronde in Ovezande. Dit jaar hebben we de 6 uurs voor het eerst bekeken vanuit een tent op het Soos plein. Een ervaring op zich. Heerlijk weer en onder het genot van een hapje en drankje hebben we…
Weer een geslaagd feestje om op terug te kijken. Iedereen was al duidelijk in de stemming om over een aantal dagen dan toch echt carnaval te gaan vieren. Iedereen veel plezier gewenst.
Het was een superleuk, gezellig feest afgelopen zaterdag!
Het pre carnavalsfeest afgelopen weekend was geweldig! Iedereen bedankt voor jullie komst en gezelligheid, hopelijk zien we jullie volgend jaar weer!
Wat was het een fantastisch feest afgelopen zaterdag! We kijken terug op een zeer geslaagde Jungle Party. Bedankt iedereen, 'it was Wild'!

